sobota, 28 lipca 2012

Po co komu recenzje ?

Witajcie ;) Czy nie jestem zbyt młoda na pisanie recenzji? Może i jestem, ale wiek nie przeszkodzi mi w dzieleniu się swoim zdaniem ze światem. Moją umiejętność pisania odkryłam parę lat temu w szkole, kiedy to nauczyciel języka polskiego zadał nam na pracę domową napisanie opowiadania, recenzji, rozprawki, charakterystyki i innych form wypowiedzi pisemnej. Zaczęłam pisać książkę. Idzie mi bardzo dobrze i jestem zadowolona, jednakże oglądając różne filmy i czytając książki, aż się palę do napisania recenzji, niestety jak na razie mam same negatywne.. niestety, ale od czegoś one są. Każda recenzja na coś wpływa i trzeba ją zaakceptować taką jaka jest. Na tym blogu chciałabym podzielić się z ludzkością moimi recenzjami, może i innymi dziełami oraz chciałabym, aby ktoś kto jest znanym krytykiem lub chociażby zna się na tym udzieliłby mi jakiś rad i oczywiście ocenił moją pracę. Mam nadzieję, że wszystkie zamieszczone tutaj pracę będą się podobać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz